VVD klaar voor nieuw politiek seizoen

Voor velen nadert de zomervakantie haar einde of is deze al voorbij. De lokale VVD-fractie gaat ook in het nieuwe raadsjaar weer vol energie aan de slag om de belangen van de inwoners van Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg te vertegenwoordigen.

Er speelt veel in onze gemeente. Zo blijven we ons hard inzetten voor de autobezitters in onze gemeente, die het door het ‘anti-autobeleid’ van dit college steeds zwaarder hebben. Ook maken we ons zorgen om de financiële toekomst van Katwijk, onder meer door een forse uitbreiding van het ambtelijk apparaat (ruim honderd medewerkers extra in vijf jaar tijd) en houden we oog voor de veiligheid.

Wekelijks ontvangen we vele raadsvoorstellen met tal van bijlagen vanuit het college, die we zo goed mogelijk proberen te lezen en beoordelen. Maar uiteraard gaan we waar dat kan ook ‘naar buiten’, bijvoorbeeld via vrijwilligerswerk of werkbezoeken met de fractie.

Het is soms uitdagend om alles te doen wat we graag willen doen, bijvoorbeeld omdat we er een drukke baan of gezin naast ons raadswerk hebben. Bovendien behoort de VVD met twee zetels tot de kleinere fracties. Maar één ding doen we in ieder geval: ons uiterste best! Wilt u iets delen met onze fractie? Dat kan altijd via fractie@vvdkatwijk.nl.