Twee Katwijkse kandidaten verkiezingen

Morgen zijn de Provinciale- en Waterschapsverkiezingen. Natuurlijk is ons advies om op de VVD te stemmen! We hebben deze keer ook twee eigen, écht Katwijkse kandidaten: Bastiaan Zuyderduyn, #40 Provinciale Staten en Leendert Hoek, #14 Hoogheemraadschap van Rijnland. Zij vertellen over hun motivatie om mee te doen als kandidaat.

Bastiaan: "De provincie gaat over veel zaken waar iedereen dagelijks mee te maken heeft. Denk bijvoorbeeld aan de N206, die binnenkort verbreed wordt opgeleverd. Ook heeft de provincie een belangrijke rol bij nieuwe woningbouw, zoals op Valkenhorst. Én dankzij de provincie maken we het vroegere eindpunt van het Romeinse Rijk, de Limes, binnenkort meer zichtbaar. Om onze gemeente een stem te blijven geven in Zuid-Holland, ben ik kandidaat namens de VVD."

Leendert: "Als Nederland zijn we op het gebied van water toonaangevend. Als kind van een zeeman, wonend aan de kust, weet ik hoe belangrijk het is de zee buiten het laag gelegen land te houden. De strijd tegen het water zal in de komende jaren voor ons land en onze regio steeds meer uitdagingen met zich mee gaan brengen. Daarom heb ik me vol overtuiging als kandidaat aangemeld voor deze verkiezing."