Met bewoners Overduin naar het Katwijks Museum

Afgelopen weekend brachten fractie- en bestuursleden van de VVD samen met bewoners van Topaz Overduin een bezoek aan het Katwijks Museum. Het werd een gezellige en interessante ochtend, waarbij we door de vrijwillige suppoosten van het museum werden meegenomen naar het oude Katwijk. Na het bezoek genoten we van een heerlijk bakje koffie en een stuk taart van de lokale banketbakkerij.

Even voor 10.00 uur vertrok de groep lopend vanaf Overduin richting het museum. Raadslid Annette Brul was een van de aanwezigen namens de VVD. Zij was, net als de anderen, zeer enthousiast over het bezoek: “We kijken terug op een superleuke ochtend met elkaar, op een locatie met veel historie. We hadden ook fijne gesprekken met bewoners en begeleiders vanuit Overduin. Zowel het Katwijks Museum als Overduin mogen trots zijn op al die vrijwilligers die zich hier dagelijks inzetten.”

Vanuit Overduin bereidde Astrid Buskermolen het 'uitje' voor: “Het was een zeer geslaagde ochtend, waar onze bewoners erg veel plezier aan hebben beleefd. We bedanken de VVD voor de hulp en inzet, ook namens onze bewoners. Dit is zeker voor herhaling vatbaar, en de intentie is er ook om nog eens wat met elkaar te doen.”

Al met al kijken we met veel enthousiasme terug op het museumbezoek!