Maak eventuele huldiging VV Katwijk mogelijk!

VV Katwijk staat op het punt om kampioen te worden in de Tweede Divisie, de hoogste amateurcompetitie van Nederland. Een geweldige prestatie waar we als gemeente trots op mogen zijn. Ook FC Rijnvogels kan zich, twee niveaus lager, mogelijk binnenkort tot kampioen kronen.

Na de recente onrust rondom een aantal derby's, met als treurig gevolg een verbod voor uitsupporters om deze wedstrijden te bezoeken, wordt nu mogelijk een huldiging op het gemeentehuis van in ieder geval vv Katwijk verboden. Supporters en vrijwilligers zou hiermee een groots hoogtepunt worden ontnomen.

In onze gemeente gaat de burgemeester over de openbare orde, en dus ook over het al dan niet toestaan of verbieden van een huldiging. We roepen hem dan ook op om er alles aan te doen deze wel doorgang te laten vinden, in overleg met onder meer de Supportersvereniging VV Katwijk. Dit bijzondere moment verdient een passende viering!