VVD organiseert spreekuur verkiezingen

De gemeenteraadsverkiezingen staan voor de deur. Op 14, 15 en 16 maart mogen alle inwoners van 18 jaar en ouder naar de stembus, zoals deze weken volop in de media te lezen. Voor velen betekent dat deze week nog een aantal verkiezingsprogramma’s lezen en de stemwijzer invullen.

Kiezers die nog twijfelen over hun stem, kunnen aanstaande donderdag 10 maart van 19.00 tot 21.00 uur terecht in de Roskam in Katwijk aan den Rijn. De VVD organiseert aldaar een spreekuur voor iedereen die vragen heeft over de standpunten van de partij of graag over een ander onderwerp het gesprek aan gaat. Hierbij is iedereen welkom, aanmelding is niet nodig. Namens de VVD zal in ieder geval Annette Brul-van Egmond, huidig raadslid en kandidaat op plek 2 aanwezig zijn.

Diegenen die niet in de gelegenheid zijn om donderdag langs te komen, kunnen voor vragen altijd contact opnemen via info@vvdkatwijk.nl. Via die weg kan ook een persoonlijke afspraak worden ingepland, zowel voor als na de verkiezingen.