Algemene ledenvergadering van de VVD Katwijk

Donderdag 18 februari 2016 houdt de VVD afdeling Katwijk haar jaarlijkse algemene ledenvergadering.

Naast een agenda voor de vergadering, heeft het bestuur van de VVD afdeling Katwijk, de werkgroep Katwijk Smart Village uitgenodigd. Deze werkgroep maakt zich zorgen over de ontwikkeling van het R-net. Zij hebben daarom alternatieve plannen ontwikkeld, die zij tijdens de vergadering zullen presenteren.

Gezien het feit dat het R-net een enorme aanpassing van de infrastructuur vraagt, vindt het bestuur van de VVD afdeling Katwijk het belangrijk te luisteren naar burgers die, direct of indirect, met deze plannen te maken krijgen.

Naast de leden van de VVD afdeling Katwijk nodigt het bestuur daarom ook andere geïnteresseerden van harte uit voor deze presentatie.

De vergadering en de presentatie worden gehouden in de Roskam, Turfmarkt 2 te Katwijk a/d Rijn. De vergadering begint om 20.00 uur.

Om enigszins te weten op hoeveel belangstellenden wij kunnen rekenen, vraagt het bestuur van de VVD afdeling Katwijk u zich vooraf te melden bij de secretaris, de heer Bastiaan Zuyderduyn: cb.zuyderduyn@gmail.com