Vertrek wethouder Willem van Duijn

Willem van Duijn was een wethouder met visie en werkte met daadkracht aan de uitvoering van zijn portefeuilles. De VVD behoud een goede herinnering aan de inzet en de werkhouding van de wethouder.

Met liberaal gedachtegoed heeft hij de financiƫn van de gemeente op orde gehouden, de herinrichting en het inkrimpen van de gemeentelijke organisatie ingezet, de ontsluiting van de Katwijkse economie met de 071 regio en met participatie de woonvisie gemaakt.

Dit zijn een aantal onderwerpen waar je duidelijk de dadenkracht ziet van een wethouder die serieus werk heeft gemaakt van zijn opdracht.  Als belangrijkste eigenschap van Willem is zijn menselijke benadering. Als raadslid kon je hem altijd bellen en was hij bereidt tijd voor je vrij te maken om onder het genot van een bakje koffie te luisteren en uitleg te geven over bepaalde onderwerpen. De VVD fractie wenst hem veel geluk in zijn nieuwe baan en hopen dat hij zijn waarde blijft toevoegen als raadslid in Katwijk.