Fractieleden aanwezig bij Najaarsfeesten

Eind augustus genoten duizenden inwoners van de Najaarsfeesten in Katwijk aan den Rijn. Op uitnodiging van de Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn, de organisator van het populaire evenement, waren VVD-fractieleden Leendert Hoek en Lennart van der Plas tijdens de slotdag aanwezig bij een groots opgezette lunch.

Aan deze activiteit, aan een tafel van 350 (!) meter lang, namen ruim 1.000 dorpsgenoten deel. De bijbehorende bourgondische maaltijd werd genuttigd in aanwezigheid van graaf Floris IV van Holland, welke met vaandels en tromgeroffel in het dorp werd onthaald. In 1224, 800 jaar geleden, werd Katwijk aan den Rijn voor het eerst genoemd in een oorkonde, ondertekend door Floris IV.

De VVD complimenteert de Oranjevereniging voor een wederom zeer geslaagde week met vele mooie activiteiten. We mogen als gemeente trots zijn op al die vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor evenementen als deze. Volgende week is het de beurt aan Valkenburg, alwaar dan de traditionele Paardenmarkt wordt gehouden.