Word lid van de VVD!

Lid worden van de VVD is leuk en leerzaam. Je ontmoet nieuwe mensen, je kunt jezelf ontwikkelen via (politieke) trainingen én je hebt de kans om van dichtbij mee te denken met alles wat er gebeurt binnen onze gemeente.

Onze fractie komt gemiddeld eens in de twee weken bij elkaar in het gemeentehuis. Leden zijn altijd welkom om hierbij langs te komen. Daarnaast organiseren we regelmatig interessante werkbezoeken: zo gingen we recent onder meer langs bij Royal FloraHolland, de politie en het asielzoekerscentrum. Ook organiseren we jaarlijks een nieuwjaarsborrel, zijn er diverse andere leuke evenementen en is er minimaal twee keer per jaar een ledenvergadering.

En dat zijn alleen nog maar zaken die we in Katwijk doen! Wanneer je lid wordt van de VVD, ben je dit automatisch landelijk en lokaal. Lijkt het je leuk om ook lid te worden? Hier alle voordelen van een lidmaatschap van de VVD:
✅ Bouw en vergroot je netwerk.
✅ Praat, denk en beslis mee over de toekomst van ons land.
✅ Krijg toegang tot 100+ evenementen.
✅ Volg de beste trainingen van de beste trainers.
✅ Steun het liberalisme en word zo actief als je zelf wilt!
✅ Ontvang als eerste het politieke en bestuurlijke nieuws.

Wil je meer informatie voor je lid wordt, of hier eens vrijblijvend over spreken? Neem dan per mail contact op met onze voorzitter van het bestuur Jaap van Duijn of met fractievoorzitter Lennart van der Plas.