Kamerleden bezoeken Project Locatie Valkenburg

Vanmiddag hebben Tweede Kamerleden Daniel Koerhuis en Erik Ronnes een werkbezoek gebracht aan Project Locatie Valkenburg, op het voormalige Vliegkamp Valkenburg. Ook Statenleden Laurine Bonnewits en Moniek van Sandick en raadsleden Barend Tensen en Toon Stegmann waren aanwezig in Valkenburg. De politici kregen een rondleiding over het terrein en gingen het gesprek aan met wethouders Gerard Mostert en Adger van Helden. De middag werd afgesloten op het gemeentehuis, waarbij een presentatie werd gegeven over de laatste stand van zaken en achtergrond van het project.

Als het aan de VVD Katwijk ligt, gaat er nu echt snel gebouwd worden op vliegkamp Valkenburg. Er is in de brede regio én de gemeente een grote behoefte aan nieuwe woningen. Na decennialang praten is het tijd voor actie. Via de contacten in de provincie en de Tweede Kamer blijven we ons ervoor inzetten om op korte termijn aan de slag te kunnen.