Stel je kandidaat voor de gemeenteraad!

Het duurt nog even, maar op 16 maart 2022 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. We zijn hiervoor inmiddels druk bezig met de voorbereidingen. Wil je samen met ons werken aan een sterke VVD in de gemeente Katwijk? Meld je dan aan als kandidaat voor de verkiezingen!

Voor onze lijst zoeken we allerlei mensen: vrouw, man, jong en oud en met verschillende studie- en werkachtergrond. Ook als je (nog) geen lid bent van de VVD, of niet eerder politiek actief bent geweest, ben je van harte welkom om je aan te melden. Dit is mogelijk bij Toon Stegmann van de kandidaatstellingscommissie, via toonstegmann@raadkatwijk.nl, of bij lijsttrekker Lennart van der Plas via lennart@vvdkatwijk.nl.

Wat gebeurt er als je je hebt aangemeld?
1. De kandidaatstellingscommissie neemt na je aanmelding contact met je op voor een gesprek.
2. Na het gesprek hoor je van de kandidaatstellingscommissie of ze je als kandidaat zien voor onze lijst.
3. In oktober doet het bestuur een voorstel aan de leden voor de lijstvolgorde.
4. In november bepalen de leden van de VVD hoe onze lijst eruit komt te zien.

Via de website van de VVD kun je meer informatie vinden over het raadswerk. Bij vragen kun je daarnaast altijd contact opnemen met een van de volgende personen:
-    Toon Stegmann (kandidaatstellingscommissie), via toonstegmann@raadkatwijk.nl of 06-52341420.
-    Annette Brul (raadslid), via annettebrul@raadkatwijk.nl of 06-21286863.
-    Lennart van der Plas (lijsttrekker), via lennart@vvdkatwijk.nl of 06-83566052.

We hopen van je te horen!