Digitaal event: Ga in gesprek met minister Blok!

Twee jaar geleden kwam minister Stef Blok van Buitenlandse Zaken naar Katwijk om op een zeer succesvol en drukbezocht event over de Brexit te praten. Een zaal vol ondernemers, onder andere vanuit de bloemen- en vissector, liet duidelijk zien dat onze regio hier mee te maken ging krijgen. Inmiddels is de Brexit realiteit en ziet de wereld er ook heel wat anders uit dan in 2019.

Minister Blok wil daarom ook nu weer met belanghebbenden en geïnteresseerden in gesprek gaan! Op donderdag 11 maart om 19:30 uur komt hij terug naar Katwijk (alleen dan nu digitaal). Onderwerpen zijn: de Brexit, Nederland in het buitenland, reizen en handel in Corona-tijd (hoe gaat dit zich ontwikkelen nu het einde in zicht is), migratiedeals, en natuurlijk de verkiezingen. Bij dit gesprek schuift ook aspirant kamerlid Laurens van Doeveren (#51 op de lijst van de VVD) aan. Er zal ruim de gelegenheid zijn om aan beiden vragen te stellen.

Via deze Zoom-link kunt u deelnemen!