Gemeenteraadslid, iets voor mij?!

Wil jij je verkiesbaar stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen? Of lijkt het je erg interessant, alleen weet je nog niet goed wat het precies betekent om gemeenteraadslid te zijn? Kom dan naar de online informatieavond van de VVD Leiden op 18 november. De sessie start om 20.15 uur en eindigt naar verwachting rond 21.30 uur.

Tijdens deze avond gaan raadsleden uit Leiden en omgeving in gesprek over de betekenis van het raadslidmaatschap. Op een originele, interactieve wijze zullen diverse vragen aan bod komen.

Is het raadswerk bijvoorbeeld goed te combineren met je werk, studie en/of met een gezin? Wat voor vergaderingen heb je eigenlijk allemaal als raadslid, welke vaardigheden moet een raadslid hebben en hoeveel uur in de week ben je met de raad bezig?

Natuurlijk is er ook ruimte om je eigen, prangende vragen te stellen in deze digitale bijeenkomst. Aanmelden is niet nodig, via deze link kom je in de Zoom-omgeving terecht. Mocht je nog vragen hebben, kun je alvorens contact opnemen via opleidingen@vvdleiden.nl of info@vvdkatwijk.nl.