Bastiaan Zuyderduyn kandidaat Provinciale Statenverkiezingen

Op 20 maart 2019 zijn er verkiezingen voor de Provinciale Staten van Zuid-Holland. Voor het eerst sinds 2011 is er weer een Katwijkse kandidaat te vinden op de lijst van de VVD. Bastiaan Zuyderduyn, huidig burgerraadslid voor de VVD Katwijk, staat op plaats 25. Hij is al jaren lokaal actief en hoopt nu Katwijk sterker te vertegenwoordigen in de provincie.

Zuyderduyn (34): “De afgelopen maanden heb ik namens Katwijk een aantal zaken ingebracht voor het verkiezingsprogramma van VVD Zuid-Holland. Met name een betere inpasbaarheid van de N206 in de Duinvallei en de noordelijke ontsluiting van Rijnsburg (Pioniersbaan), die zowel de N206 als de Brouwerstraat zal ontlasten, hebben nu een prominente plek in het verkiezingsprogramma gekregen. Afgelopen zaterdag hebben de leden van de VVD Zuid-Holland mij voor de 25e plaats gekandideerd. Met het vertrouwen van de leden ga ik ervoor zorgen dat ook in de toekomst iedereen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg de mogelijkheid heeft om een woning te vinden in een mooie omgeving met voldoende werk, prima wegen en goed openbaar vervoer.” Floor Vermeulen is net als in 2015 de lijsttrekker voor de VVD in Zuid-Holland.