VVD Katwijk presenteert ambitieus verkiezingsprogramma

Met trots presenteert de VVD Katwijk het verkiezingsprogramma waarmee het de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen van woensdag 21 maart 2018 in zal gaan. Lijsttrekker Nico van Hoogdalem (links) ontving het programma uit handen van campagneleider Lennart van der Plas. Het is een ambitieus programma geworden, vol met plannen voor een liberaler en duurzamer Katwijk. Van Hoogdalem: “Het programma is mede mogelijk gemaakt door de inbreng van onze kandidaten, ondernemers en inwoners van Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. Wij gaan er alles aan doen om in maart een klinkend resultaat neer te zetten, om daarmee zoveel mogelijk van onze plannen te kunnen realiseren.”

Dit zijn de belangrijkste speerpunten:
> Lagere belastingen en een efficiënte overheid
> Betere verkeersdoorstroming en modern openbaar vervoer
> Harde aanpak van criminaliteit en politiebureau 24/7 open
> Duurzaam bouwen in de gemeente
> Geen dure, nieuwe bibliotheek in Katwijk aan Zee
> Meer ruimte voor ondernemers en organisaties

Voor alle ideeën en plannen geldt dat er steun van overige partijen nodig zal zijn. De VVD Katwijk beseft dan ook dat er rekening gehouden moet worden met de standpunten van anderen. Maar: hoe groter de VVD Katwijk wordt bij de aanstaande verkiezingen, des te meer van de plannen zullen uitgevoerd kunnen worden.

Het gehele programma is hieronder te downloaden. In de komende weken zullen de belangrijkste plannen en speerpunten van de partij voor de komende raadsperiode nader worden toegelicht.