BAKKIE DOEN? Kom meepraten over Katwijk

De VVD Katwijk wil graag in gesprek met alle inwoners van de gemeente Katwijk. Wat speelt er en wat kunnen wij als politiek doen om het wonen in deze prachtige gemeente nog leuker te maken? Daarom staat de VVD zaterdag 27 augustus met een koffietruck op de najaarsfeesten van Katwijk aan den Rijn. Bij de truck wordt gratis koffie uitgedeeld.

© VVD Katwijk

‘Een bakkie doen’ is een oer-Hollandse uitdrukking om even bij te praten of van gedachten te wisselen maar ook om te vragen hoe het nu echt met je gaat. Dat is belangrijk, wij willen weten wat mensen in Katwijk en Nederland bezighoudt.

Als open netwerkpartij willen wij zoveel mogelijk mensen aan onze partij betrekken. Daarom verzamelen we tijdens de gesprekken e-mailadressen. Met deze e-mailadressen kunnen wij mensen in de toekomst om hun mening vragen over onderwerpen die zij van belang vinden.

De VVD wilt dan ook iedereen uitnodigen om tussen 10.00 en 16.00 met ons in gesprek te gaan, uiteraard met een bakkie erbij.