KATWIJK PRAAT MEE OVER HET SOCIAAL DOMEIN

Op maandag 24 oktober a.s. houdt de VVD een openbare bijeenkomst met als thema de WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning). De komende maanden zullen wij deze bijeenkomsten een vervolg geven met een variatie aan diverse onderwerpen zoals bv. Verkeer / Veiligheid / Duurzaamheid / Woningbouw / Onderwijs / Sport / Economie en Werkgelegenheid.

© Danny Dubbeldam

Maandag 24 oktober praten wij dus gezamenlijk over het onderwerp WMO. Wij hopen veel deelnemers te mogen begroeten die of als cliƫnt betrokken is bij deze wet of als verzorger, vrijwilliger, familielid.

Naast de aanwezigheid van onze eigen gemeenteraadsfractie, is ook Leendert de Lange, Tweede Kamerlid van de VVD, aanwezig. De bijeenkomst wordt gehouden in het strandpaviljoen ZILT, Boulevard Zeezijde 37, Katwijk. Parkeren achter restaurant De Zwaan. Aanvang 20.00 uur precies. De koffie staat gereed.

Wij kunnen ons ook voorstellen dat er mensen zijn die persoonlijk hun ervaring willen delen met de fractieleden of de heer de Lange. Hiervoor is gelegenheid vanaf 19.30 uur.

Wij begroeten u graag.

Bestuur en fractie VVD.